W kioskach jest już drugi numer Businessman Today, Businessman Today 2 okładkawygląda tak:

Piszę w nim o Eko Marketingu, jako sposobie budowania wizerunku marki. W badaniach przeprowadzonych przez Instytut Gallupa, aż 94% ankietowanych konsumentów zadeklarowało, że woli korzystać z usług, lub produktów firm, które dbają o środowisko.

W drugim wydaniu Businessman Today oprócz mojego, mnóstwo innych ciekawych artykułów, a tu o czym pisałem w pierwszym numerze – o inwestycjach w elektrownie wiatrowe i o spółkach celowych jako sposobie przyłączania się do lukratywnych biznesów zarządzanych przez profesjonalistów, z wykorzystaniem optymalizacji podatkowej. Każdy etatowiec płacze i płaci podatki a właściwie są mu one potrącane jeszcze zanim zobaczy on swoją wypłatę. W biznesie mamy większe możliwości pozwalające uniknąć nadmiernego opodatkowania i warto z nich korzystać.

artykuły businessman today 1